maanantai 4. helmikuuta 2013

Voiteet top 3!


Ajattelin näyttää teille minun voiteista top 3 joita tulee käytettyä päivittäin :)
Minulla on aika kuiva iho, varsinkin näin talvella ja se tarvitsee riittävän kosteutuksen. 

Kasvoihin käytän aamuin illloin tätä Bio Oilia, joka on siis erikoisihonhoitoa kasvoille ja vartalolle. Tämä imeytyy helposti kun vain muistaa hieroa kunnolla. Erittäin hyvä arville, epätasaisen ihon hoitoon, ikääntyneeelle iholle , kuivuneelle iholle sekä raskausarville. Pullossa on 60ml, joka riittää todella pitkäksi aikaa, sillä tätä ei paljoa tarvitse laittaa. En ole koskaan käyttänyt niitä voiteita mitä on tarkoitettu tietyn ikäisille naisille, niitä mitä televisiossakin mainostetaan :) Tämä Bio Oil on minusta sen asian ajanut!


Vartalolle tykkään käyttää myös jotain, iho tuntuu ihanan pehmeältä ja tuoksuu hyvälle :)
Minun valintani on tämä Garnier Body normaalille iholle, sisältää aloe veraa.



Jaloille on oma voide, se on tämä Avonin kantapäitä pehmentävä voide. Tämä toimii todella hyvin, ainakin minulle. Kantapäät ovat erittäin pehmeät, ei tietoakaan kovista karkeista kantapäistä :) Näillä kolmella tuotteella pärjään jo aika pitkälle!



Tässähän nämä minun top 3 olikin, mitäs ihanuuksia sinun kaapistas löytyy? Onko joku tuote ylitse muiden?

                                                             Kivaa viikkoa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Tuota Bio Oilia pitäs kyllä ostaa. Paljoko maksaa? :)

    VastaaPoista
  2. Se on jotain 11-13e pullo ja on riittoisaa :)

    VastaaPoista
  3. Minulla on myös kuiva iho, joka kaipaa kosteutta.

    Ihana tuo thats who i am! Tosi kiva tapa kertoa itsestään!

    VastaaPoista
  4. Joo kuivalle iholle tuo Bio Oil on kyllä ihan parasta, ainakin minun iholle :)
    Kiitos, niin on!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Jossu :) Käydäänpäs katsomassa!

    VastaaPoista